Tuesday

Yuhuuu~~caj 6% untuk pengguna PRepaid di tanGGuh~


Tuesday
Salam..

Sure kecoh sana sini pasal caj 6% untuk pengguna prepaid tu kene tangguhkan~

Aku pon nak kepohci gak pasal ni. Agak lambat sikit nak membebel pasal ni pasal sibuk join contest ni ha~ xtaula aku ni luck ke tak.. sama2la kita tunggu resultnye k~

Hmm..semalam nak balik, dgr kat radio pasal cite tu. Mesti pihak telco dh kene berdas2 ketidak puasan hati dari customer2 diorang. Termasukla aku kot. Tapi aku just luahkan kat blog jela. Bukan tak puas ati, tapi bagi info jek kat member2 blog ku yang comel lagi gojes+ensem.. hihi~

Berbalik pada tujuan asal nak membebel, caj tu ditangguh sampai diorang bagitau bila nak proceed benda tu. Kiranya diorang masih mengkaji kot pasal nak kenekan  caj pada pengguna. Save duit aku jah~~hihi~ tapi aku bukannye selalu topup pon. So far aku baru topup RM 15 since aku guna sebelum raya. Balance duit dalam  enpon ni masih ada    RM 8. perghhh~~baru RM 7 aku guna selama sebulan lebih. Jimat wei. Huhu~~**contohila aku yang kedekut ni..haha**

Papepon, kita sebagai pengguna kenela bijak dalam perbelanjaan. **cewah,nak sekolahkan orang plak** bak kata NAbil,

“ LU PIKIRLA SENDIRI..ASSALAMUALAIKUM..”

0 comments: