Friday

MemanDai jek~~


Friday
Salam..

Now aku xsesorang lagi kat opis..hehe~

Pas diorang semua balik dari event kat hotel, diorang digemparkan dengan satu announcement. Gambo kat bawah ni..
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >
< >


Nak tau sape wat?? “MAID @ ORANG GAJI @ CLEANER” (indon) kat opis aku ni kelas kan????hhuhu~ ni bukan nak memandang rendah pada sesape..Cuma rasanye xperlu memandai2 heh~~pandai2 jek tepek menatang tu tanpa disuruh sesape. Dia ingat ni umah dia ke???;) pas dirisik2, dia minta cleaner opis sebelah pinjam announcement diorang tu & photostate. perghhhh~~superb..haha~~

Memandai2 jek. Dahla aku tinggal berdua jek ngan dia sepanjang diorang g event kat hotel tu. Diorang ingat aku plak yang “berkobulerasi” ngan dia wat mende tu. Xde keje jah oii aku nak wat menatang tu. Baik aku ber’facebook’. Lagi berfaedah.. hehe~~

Korang punya maid kat opis ada yang memandai gini x???mengalahkan bos je gayanye…

Manusia~~manusia~~

0 comments: