Saturday

Piala Sultan Selangor 2011~~


Saturday
Salam..

Mendung je cuaca arini.. syoknyela kalau dapat tido. Tapi sayangnye aku kejela wei. Tapi halfday jekla. Balik keje ni nak g open house umah sepupu kat Setia Alam, Shah Alam.

Ni sebenarnye nak story pasal company aku (BENALEC S/B) sponsor PIALA SULTAN SELANGOR 2011 yang akan berlangsung 01 Oktober 2011 ni kat Stadium Shah Alam. Senang cite korang bacala artikel kat bawah ni yek yang dipetik dari http://www.selangorkini.com/ 

Piala Sultan Selangor 2011 Berlangsung 1 Oktober Ini

Thursday, 08 September 2011 | Ruangan: Berita
SHAH ALAM 8 SEPTEMBER : Penyerang kebangsaan Safee Sali dan dua pemain import antarabangsa dijangka menjadi taruhan pasukan Selangor untuk menentang Singapura pada Piala Sultan Selangor, 1 Oktober ini di Stadium Shah Alam.
Pengerusi Jawatankuasa kejohanan itu Datuk Abdul Karim Munisar berkata pihaknya akan meminta izin daripada Persatuan Bolasepak Selangor (FAS) untuk membawa pulang Safee dari Kelab Pelita Jaya, Indonesia bagi mengukuhkan kekuatan The Red Giants itu.
Katanya pihaknya juga telah mengenal pasti dua orang pemain antarabangsa yang pernah beraksi dalam Liga Perdana Inggeris dan akan membuat pengumuman mengenai perkara itu setelah mendapat persetujuan bertulis daripada mereka.
“Gandingan pemain tempatan dan pemain import diharap akan berjaya membawa balik piala berprestij ini ke Selangor,” katanya pada majlis minum petang di sebuah hotel di sini.
Kali terakhir Selangor menjuarai kejohanan itu adalah pada 2008.
Dalam majlis yang turut dihadiri Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah itu, baginda menerima cek sumbangan berjumlah RM1.7 juta daripada pihak penaja, antaranya Benalec Sdn Bhd (RM300,000) Syabas (RM200,000) dan Permodalan Negeri Selangor Berhad (RM200,000).
Turut hadir Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan pemain-pemain veteran termasuk Datuk Ghani Minhat, Datuk Soh Chin Aun, Datuk M.Chandran, Datuk Santokh Singh, Dollah Salleh dan Zainal Abidin Hassan.
Selain itu, kejohanan yang menyaksikan pertembungan antara pasukan Selangor dan Singapura itu, akan dimulakan dengan perlawanan antara pasukan veteran pada pukul 8 malam.
Perlawanan utama akan bermula pada 9.30 malam selain persembahan daripada artis tempatan Amy Search, pertunjukan bunga api dan payung terjun.
Tiket-tiket akan mula dijual Isnin ini dengan harga RM10 di Hotel Quality Shah Alam, Hotel Quality City Centre Kuala Lumpur, Hotel Concorde Shah Alam, Hard Rock Cafe Kuala Lumpur, Pusat Beli-Belah SACC dan Stadium Shah Alam.
Promosi yang beli awal turut diadakan pada 12 Sept di Hotel Quality Shah Alam pada pukul 10 pagi hingga 3 petang.
Edisi ke-10 Piala Sultan Selangor kali ini turut diadakan sempena meraikan ulang tahun ke-10 pemerintahan Sultan Sharafuddin Idris Shah.
        sumber utusanonline



2 comments:

Rose Emely said...

bestnye nak gi open house...walau kene kejer, tpi hati terubat bila fikirkan ada open house.

kita jg xde org jemput...huhuhu

well, congrats for ur company sis.

sweet_pinky86 said...

rose: hehe~tau xpe..sok lusa adala yang jemput tu..sabo k~~
tq dear~~