Thursday

BebelaN~~


Thursday
Salam..

Baru join giveaway. Sekarang bebel time!!hehe~

Sekarang musim sejuk kan? Selalu aku anak beranak tido malam berpeloh2. sekarang berbungkus memasing~ aku?? Rileks jek xyah selimut bagai. Lelemak sejati ni lindungi badan aku dari kesejukkan..haha~~

Aku kan nak wat giveaway/contest pape..tapi tak taula nak wat pasal ape. Nanti2 la aku pikir k. Korang semua jangan xjoin plak kalau aku wat contest k~~

Satu lagi. Hujung2 tahun camni musim orang kawin. Sepupu aku ramai sangat  yang kawin. Yang jauh sangat memang aku tak dapat pergi. Mana yang perjalanan amik masa 3 4 jam, insyaallah aku pergi. Biasala, dah ada nak baby ni susah sikit nak berjalan jauh. Tapi papepon, aku akan try the best utntuk attend wedding sedara mara ku tu. Tak baik orang jempot kita tak datangkan??

0 comments: