Wednesday

ke"GILA"anku~~


Wednesday
Salam..

Alhamdulillah. Dah masuk hari ke-9 kita beraya. Rasa macam baru je hari pertama jek beraya.

Asyik cite pasal raya jek kan. Mesti bosan jek sape yang baca. Arini nak cita pasal ke”GILA”an aku. Ape lagi kalau pompuan mestila GILAkan pinggan mangkuk. Series memang aku terlalu suka sangat bila tengok catalog pinggan mangkuk. Contohnye TUPPERWARE, AKOJAYA, MENANG GLASSWARE, CASEROLLE & mcm2 lagila. Nak2 pergi shopping complex, memamng aku akan singgah kat bahagian pinggan mangkuk ni jek. Tapi just tengok2 jela. Belinye idok. Hehe..Angan2 nak bawa duit ribu riban pergi Langkawi borong pinggan mangkuk periuk bagai  tu. wahhh~~heaven!!!!huhu~~

Sekarang ni aku cuma join Tupperware jek. Tu jela yang dekat ngan area umah aku. Sape nak membeli Tupperware ngan aku lehla e-mail aku yek kat zarina_ena@yahoo.com. Aku xde blog pon jual Tupperware tu. Just beli untuk member2 n diri sendiri. Yang brand2 lain semuanye jauh sangat dari umah akula. Camne yek nak join??ada sesape leh tolong??

Setakat ni aku baru kumpul pinggan2, cawan2 kaca yang warna perang tu. Agak banyak gakla coz aku start membeli dari zaman anak dara lagi. And now xde tempat plak nak simpan. Dulu simpan kat stor umah mak. Umah sendiri xde stor. Huhu~ nak memujuk incik suamila nak beli gerobok@almari untuk letak pinggan mangkuk semua tu.

Harap2 aku dapat kumpul banyak lagi periuk yang gabak2 besarnye tu. Pastu wat satu bilik simpan semua pinggan mangkuk tu.. Leh k eek???
INSYAALLAH~~~doakan aku yek..
Hehe~~~

0 comments: