Monday

Cuti RaYA dah AbIS~~KEJE time!!!


Monday
Salam..

Wah~~kejap tol masa berlalu. Pejam celik dah abis dah cuti raya. Keje time~
Sure mood keje lom datang lagi. Masih mood raya & bercuti. Sama la ngan aku. Rasa xpuas bersama suami & anak. Tak taula camne ragam anak aku tu. Coz seminggu dok ngan aku, aku langsung xbagi susu formula. Susu ibu jek. Huhu~

Raya tahun ni xsemeriah yang dijangka coz nenek masuk hospital. Tiba2 xleh bangun. Kesiannyela. Tak tau ape puncanya. Raya ke 5 baru nenek aku discharge. Hampir seminggu dia dok hospital. Dugaan sungguh raya tahun ni. papepon, kita hanya merancang, tuhan menentukan.

Raya kedua aku bertolak ke Pahang. First time bertolak dari Segamat,Johor, ke Pahang. Alhamdulillah tak sesat. 5jam tu perjalanan. Nasib baik si debab tu tido jek. Huhu~ seronok sangat raya tahun ni coz dapat beraya ngan anak kesayangan. Macam xcaya jek dah ada anak. Tahun ni gak ibu & ayahnye collect duit raya untuk anak nye..hehe~~

Kat Pahang plak, ramai yang demam sampai kene g hospital. Raya kat Johor g hospital,raya kat Pahang pon g hospital gak..huhu~~

Papepon, alhamdulillah kitorang selamat sampai ke rumah & jalankan tugas cam biasa. Ape lagi…kejela~~xkeje,xdela duit..tol?????

SELAMAT HARI RAYA TO ALL READERS!!!!
MAAF ZAHIR BATIN YEK KALAU ADA SALAH SILAP KE,TERKASAR BAHASA KE DALAM MENYONTENG BLOG NI...HALALKAN JEKLA K~~PEACE~~~



0 comments: