Wednesday

Red velvet cake @ Kek Baldu Merah~


Wednesday
Salam..

Penuhnye sawang kat blog aku ni memandangkan tuan tanahnye yang super pemalas nak update. Hehe~~ Lately, mood down abis..

Semalamkan, aku terbaca satu blog citer pasal Red Velvet Cake a.k.a Kek Baldu Merah. Kelas gitu namanye kan? Aku pon meng’google’ la kek tu. Wah!!!nampak seeedddaappp!!! Merahnye menusuk ke kalbu. Aku rasa, kalau tangan aku leh masuk dalam monitor ni kan best, semua benda aku leh rasa. Hahaha~ntah pape~

Katne ek nak dapat kek tu yang sedap & kene ngan tekak aku? Aku adala borak ngan budak satu opis aku pasal kek ni. Dia cakap lain orang, lain rasanye. Erkkk??yeke??
Aku dah jenguk blog2 kegemaran cuci mata aku untuk kek & kuih muih bagai ni. tapi tak taula rasanye camne.

Korang leh suggest aku bakery mana @ sape2 yang wat kek ni sedap & tak terlalu mahal?? Kalau ada, kongsi2la ngan aku..aku tengah mengidam ni…oppppsss!!!
Hehe~~

Jomla layan gambo kek yang lazat katanye. Orang kata la.. Aku tak pernah cuba, so aku tak tau nak menilainye. Yang penting, toppingnye creame cheese.. I luv cheese!!
***patutla isi badan lebih..xngaku gemok konon**haha~

Gambo sumber google
see!!!menggoda kau!!

 
arggghhh~~sedap nampak nye!!


0 comments: