Thursday

Korang Ada MASalah susah mem"BUANG" tak??


Thursday
Salam..

Cuaca mendung jek arini. Camtu gakla atini yang mendung jek since last week.

What everla. Malas nak pikir…huhu~

Korang ada masalah susuh nak biyak tak??***berak la****haha~~ atau bahasa sopan nye buang air beso..

Aku alhamdulillah tak de masalah. Memang pagi petang siang malam membuang jek kejenye…haha~~eh, siyesla ni..xcaya xpe…haha~~

Aku kan, start minum yakult since 2009. Setiap hari satu botol. Setiap hari gak orang yakult akan anta yakult kat opis aku ni ha~~ And bermula detik tu, makin kuatla aku membuang. Sampai sekarang aku masih minum yakult setiap hari. Aku tak beli kat luar. Orang yakult hantar kat opis aku tiap hari. Harga?murah dari luar. Tapi xdela murah manepon. Yang penting, keluaran ter’latest’..incik suami dah start minum yakult since September 2011. Alhamdulillah, tiap hari dia membuang. Sebelum ni seminggu sekali kau!! Dia pelik nape aku tiap kali makan, mesti buang. Dia memang tau aku minum yakult dah lama. Tapi aku xde offer la kat dia untuk minum sama. Pastu dia cilok minum aku punya yakult kalau aku tak sempat atau terlupe nak minum. Dia rasa perubahannye. Pastu aku tengok, selalu jek dia minum yakult aku, aku pon belikanla untuk dia. And now, kami laki bini minum yakult tiap hari. Alhamdulillah, masalah membuang dia tu dah ok. Tiap kali makan mesti membuang..ahahahaha~siyes la ni wei..hihi~~

Eh, ni iklan tak berbayar tau. Aku just nak kongsi jek ape yang aku tau. Kepada sesape yang ada masalah membuang tu, tryla. Manala tau leh solve problem korang tu. Kalau korang tak caya tak pe. Cuba sendiri baru tau yek..peace..;)


0 comments: