Monday

SELAMAT MENULIS KEMBALI WAHAI IBUFAREESYA~~


Monday
Salam 2012 & 2013,

Waaa...lamanye aku tak update blog..penat aku menebas, menyapu, bersihkan semua semak samun, sarang bagai yang menumpang kat blog aku ni...;P

Almost setahun setengah gak aku biarkan blog kesayangan aku ni..asik baca blog orang jek...blog sendiri di pinggirkan..chewah..hehe~ Bukan tak nak update, tapi MALAS..;)

Ada ape ngan aku sepanjang setahun setengah ni yek..Ahli keluarga aku dah betambah sorang lagi!!produktif sungguh..;P...So, total 4orangla yek..sebab tu la kemalasan menjadi2..hihi~~ini buktinye..

Dari Kiri: Fareesya, Aku(Ibu) & my second hensome boy Ahmad Zafran Nufail..ayah?tukang snap gambo..haha~`

See....punyala gemok aku sejak anak dah dua ni..nasib baik anak2 aku cover kegemokkan aku tu..nampakla molek sikit badan aku..haha~~

Bile Zafran lahir? dia lahir bulan 6 2012..Nak tau lebih lanjut, aku story next k~

Anak 2013? insyaallah xde..production stop jap..bagi laluan ibunye berehat yek..jangan si Zafran isap ibu jari kaki sudeh...pengsan ibu~~;P

Ni entry pembukaan untuk aku yang berazam nak update tetiap ari..korang ado??haha~ntah ye ntah tidak..tunggu je la yek..

Assalamualaikum~~~


0 comments: