Monday

aSTRO BEyoND~~~ok x??


Monday
Salam..

Dah 2 hari biarkan blog ni. Tapi tetap di hatiku yek.. Thanks kat korang yang sudi singgah blog aku ni.

Malam semalam, aku & incik suami saje nak tukar susun atur perabot dalam umah kitorang. Bosan asyik gitu je susunannye. Tv semua alih ke tempat yang lain, so, wayar astro pon kenela lagi panjang. Incik suami sambungla ngan wayar astro yang baru yang dok dalam kotak berzaman lamanye tu. Pas dah ok semua, ON la tv & astro, sekali astro tulis “ASTRO CURRENTLY NOT AVAILABLE”.. apakah?? So,incik suami call la astro, operator nye ajorla macam2 cara untuk bagi astro tu on balik. Semua dah ikut, tapi tak berjaya. Orang astro tu suh tukar kepada Astro Beyond. Incik suami tanye ada ape2 caj tambahan ke & caj pemasangan?? Orang astro tu cakap tak kene caj ape2 & pakej still ikut pakej yang lama. Tol ke ek??Aku Takut bil sampai kene caj yang ntah pape. Tu yang aku malas tu.

Tapi di sebabkan incik suami dah setuju, aku on jela. Kitorang agak ketinggalan zaman la untuk Astro Beyond ni. Tapi whateverla…….Janji umah ada astro ye tak?? Ape ada hal???hehe~

Eh~~ok ke pakai Astro Beyond?? TV aku mmg LCD. Tapi tak nak tambah ape2 pakej untuk astro beyond ni.. ok ke take k?? berbaloi tak??


1 comments:

adinda awin said...

baby anda telah diculik di blog saye...sila sediakn duit tebusan utk menebus ank anda..harap maklum hahhaa...=)